Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamace bot zn. Merrell Chameleon kód 68064-10, kterou jsem uplatnila proto, že levá bota propouští vodu z vnější strany, i když jsem se prošla jen vlhkou trávou, byla reklamačním oddělením zamítnuta. Z jeho vyjádření vyplývá, že nebyla shledána výrobní vada a byla jsem poučena, že waterproof není vodotěsná ale vodě-odolná a vždy je třeba přihlédnout k specifickým podmínkám, ve kterých je obuv používána. Vzhledem k tomu, že jde o otdoorovou obuv a pravá bota zůstává suchá, zatímco levou jsem musela zevnitř vysušovat, domnívám se, že nedošlo k důkladnému posouzení závady a s vyjádřením k reklamaci nemohu souhlasit.
Boty Merrell Chameleon kód 68064-10
Předpokládala jsem, že dostanu novou obuv nebo peníze, protože tento typ bot nosím především na podzim a vždy jsem byla se značkou Merrell spokojená.
|
Tweet |
Takové označení obuvi musí splňovat určité podmínky. Zda jsou tyto podmínky splněny může posoudit opravdu pouze odborník. Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.