Společnost


TV HITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48630Moje objednávka na dioptrické brýle 4.12.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2021, před 4 lety

Jan Prokeš

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na Vás s touto prosbou. Po obdržení brýlí jsem odepsal toto: Tyto brýle vůbec nefungují! Po točení kolečky se chvílema posunují obě čočky současně, ovládání přeskakuje, v obou krajích mezích je vše rozmazané, dokonce čočka na jedné straně vypadla. Korunu všemu nasadil návod v cizí řeči což je nepřípustné. Všechny tyto okolnosti mě vyvedly natolik z míry, že důrazně žádám o vrácení peněz a brýle jsem ihned reklamoval a odeslal z řádně vyplněnou reklamací dle reklamačního řádu. Nedostal jsem žádnou odpověď ani na dalších cca 6 urgencí. Až v druhém tel. hovoru mi bylo sděleno, že mi brýle vrátili a že brýle jsou v pořádku, což také 12.1.2021 udělali. Při přebírání bez jakého koliv upozornění jsem brýle nepřevzal, protože jsem nevěděl co zásilka obsahovala.Kromě toho bych musel zaplit už tři dopravy. Pan Lustig mě ovšem bombarduje dalšími nabídkami na základě mého nákupu,přestože jsem mu pokaždé v ryhlé odpovědi připoměl navrácení peněz, o které jsem v reklamaci důrazně požádal a to ve stanovené lhůtě. Nevím jak mám dál pokračovat protože se chci vyhnout soudní žalobě. Děkuji Prokeš Jan


Produkt

Dioptrické brýle Dial Vision


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 16:14, před 4 lety

Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).

Práva z vadného plnění je možné uplatit také v případě, že věc nemá vlastnosti, které si strany ujednaly nebo pokud se nehodí k účelu, ke kterému se obvykle používá. V takovém případě má tato věc vady. Je-li věc vadná, může spotřebitel uplatnit v rámci reklamace nároky z vadného plnění.

Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění, jinak by se jednalo o podstatné porušení smlouvy podle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové porušení smlouvy by spotřebiteli zakládalo právo na odstoupení od kupní smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku, spotřebitel je povinen podnikateli umožnit dispozici s věcí (např. mu ji odeslat).


Pokud by reklamaci nebylo vyhověno, spotřebitel má možnost zamítnutí reklamace rozporovat. Je také možné si nechat vypracovat posudek od soudního znalce. Pokud by byl vyhotovený znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a úhradu nákladů vynaložených na zhotovení znaleckého posudku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 16:50, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.