Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4864Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2014, před 10 lety

Hana Trávníčková

Znění stížnosti

Dne 8.10.2014 jsme učinila objednávku na perlový náhrdelník, tuto jsem ještě ten den zaplatila převodem z účtu. Do dnešního dne mi nebylo zasláno. Reklamovala jsem formou dotazu na e-mail(info@slevovymix.cz) dne 23.10.2014 s tím, že při sledování objednávky bylo zboží vyfakturováno dne 16.10.2014, chybělo ale podací číslo na poštu. Ještě téhož dne mi bylo sděleno, že zboží již bylo posláno a že mohu doručení očekávat v následujících dnech. Dne 3.11.2014 jsem učinila druhý pokus o dotaz kde se zboží nachází. Dosud bez odezvy. Momentálně se nemohu podívat v jakém stavu se objednávka nachází-portál změnil své webové stránky a link na moji objednávku nelze zobrazit.


Produkt

perlový náhrdelník, poštovné v ceně, cena 149 Kč


Požadované řešení

Zaslání zboží popřípadě vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 17:57, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2014 12:45, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že zboží bylo dodáno dne 10.11.2014.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.11.2014 22:42, před 10 lety


Hana Trávníčková

Hodnocení: