Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10.2014 jsme učinila objednávku na perlový náhrdelník, tuto jsem ještě ten den zaplatila převodem z účtu. Do dnešního dne mi nebylo zasláno. Reklamovala jsem formou dotazu na e-mail(info@slevovymix.cz) dne 23.10.2014 s tím, že při sledování objednávky bylo zboží vyfakturováno dne 16.10.2014, chybělo ale podací číslo na poštu. Ještě téhož dne mi bylo sděleno, že zboží již bylo posláno a že mohu doručení očekávat v následujících dnech. Dne 3.11.2014 jsem učinila druhý pokus o dotaz kde se zboží nachází. Dosud bez odezvy. Momentálně se nemohu podívat v jakém stavu se objednávka nachází-portál změnil své webové stránky a link na moji objednávku nelze zobrazit.
perlový náhrdelník, poštovné v ceně, cena 149 Kč
Zaslání zboží popřípadě vrácení peněz.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.
Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Spotřebitelka nám sdělila, že zboží bylo dodáno dne 10.11.2014.
Hodnocení: