Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.02.2021 jsem cestovala že Zábřehu na Moravě do Prahy vlakem EX 140 vozem I. třídy.
Večer před jízdou 20.02.2021 jsem sledovala zprávy, kde mluvčí ČD velmi přesvědčivě přesvědčovali veřejnost o tom, že v době Coronaviru nejsou vozy přeplněné a na čtyrsedadle sedí max. 1 osoba.
Není pro mě překvapením, že to co tvrdili tak přesvědčivě není pravda.
Vůz první třídy byl opravdu svědomitě vytížen. Nastupovala jsem v Zábřehu na Moravě a seděla jsem jen díky tomu, že jsem měla zakoupenou místenku, jinak byla všechna místa...doslova do posledního, zaplněná.
Upozorňuji, že tohle není moje první upozornění na tento stav v době Coronakrize. Jelikož jsem pravidelným cestujícím ČD a za normálních okolností chápu vytíženost jako ekonomickou nutnost ...v této době to beru jako vyložený výsměch všem občanům a všem opatřením ...
Děkuji za odpověď
Zařazení dostatečného počtu vozů tak, aby k tomuto stavu nedocházelo.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.