Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48643Pozdě doručeny doporučený dopis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2021, před 4 lety

Eliška KORTIŠOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, chci podat stížnost na poštu v Uhřinevsi. Doporučený dopis do vlastních rukou od soudu odeslány 8.1.2021 ,který posta převzala 12.1.2021. Doručen 19.2.2021.Dopis nejdříve dala doručovatelka podepsat úplně cizí paní. Po upozornění, že dopis paní nepatří a vrácen dorucovatelce. Druhý den se dopis ztratil a další den byl hozen do schránky. Od 12.1.kdy posta dopis převzala a kdy ho dcera dostala do schránky uplynul více jak měsíc. Díky neschopnosti pošty a doručovatelky, se dcera nedostavila k soudu kde měla být 15.2.2021 kvůli výživnému. Není to poprvé kdy jsem musela chodit na poštu jestli tam něco nemám. 3 dopisy z ÚP mi nikdy nebyli doručeny.


Požadované řešení

Požadují vysvětlení a písemnou omluvu pro dceru,která díky poště přišla o možnost se dostavit k soudu a hrozí ji pokuta 50000. Děkuji Kortišová Eliška


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 13:29, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.