Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#48646Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2021, před 4 lety

Aigerim Otarbayeva

Znění stížnosti

Mam 4 neuznane reklamaci ohledne Tyčovemu vysavače Imetec 8661 PIUMA.
Cisla reklamace jsou:
ASRE20791587 od 25.10.2020
ASRE20906083 od 30.11.2020
ASRE201007477 od 28.12.2020
ASRE21142945 od 05.02.2021

Zbozi bylo zakoupeno ve spolecnosti Alza.cz a.s. 8.07.2020.

Vsechna reklamace se tykaly toho ze vysavac po zapnutí vydává píštvý nepříjemný zvuk.
Pred tim 3 mesice vysavac fungoval dobre a nemel tento zvuk. Jako dukaz vady byly prilozene videa, a nekolikrat behem registrace reklamaci bylo vyzkoušeno na prodejně a pracovniki spolecnosti souhlasili s vadou.
Ale v servisu to neuznavaji a reklamace se zamita. Při té příležitosti nedostala jsem zadny papir o to jake testy byly udelany aby zkouseli hlucnost vysavace a jaka hlucnost ma byt u zbozi.

13.02.2021 volala jsem na linku alza.cz ve 13:33 a ve 13:42 (jmena operatoru Otto a Tereza). Rekli mi ze poslou požadavek na reklamační oddělení k prověření.

15.02.2021 dostala jsem odpoved od pracovnika D.J. ze tato hlucnost je standardním charakterem tohoto zbozi. Zbozi bylo testováno a hluk nemá vliv na kvalitu produktu. Jakákoli jiná žádost z tohoto důvodu by proto byla zamítnuta. Ale znovu nemam informace o udelanem testu na hluk.


Produkt

Tyčový vysavač Imetec 8661 PIUMA Objednací kód IMEVT619


Požadované řešení

Chtela bych uz vratit sve penize za vadne zbozi. Uz mam dost s toto ze nemuzu plnou merou pouzivat zbozi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 10:59, před 4 lety

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.2.2021 13:56, před 4 lety

Dobrý den,

děkujeme za posouzení.

V tomto případě byl zákazník informován s vyjádřením servisu, kdy se v případě dané hlučnosti nejedná o vadu produktu, ale vlastnost produktu, kdy tato funkčnost vysavače nijak neovlivňuje. Zboží zatím nebylo z reklamace vyzvednuto, kdy při vyzvednutí bude zákaznici také poskytnut servisní protokol. Možným řešením může být uplatnění nové reklamace s přesnější specifikací požadavku, aby servis uvedl naměřené hodnoty, pokud má tyto k dispozici, případně obrácení se na soudního znalce.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2021 12:25, před 4 lety

Pokud bude reklamace konkrétní vady zamítnuta, může se spotřebitelka obrátit na soudního znalce (viz původní vyjádření dTestu). Rovněž lze porovnat naměřené hodnoty zvuku a hodnoty, které deklaruje společnost ve svém návodu, popř. v příloze obdobného charakteru. Výrazný zvuk totiž může být skutečně vlastností výrobku, která odpovídá deklarovaným hodnotám.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost vyjádřit se k vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2021 18:34, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 14:48, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.