Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.Dnes jsem si omylem objednala Vitamín D. Prosím o storno objednávky,nic jsem si objednat nechtěla.
Vitamín D3 - VitaSolaris
Výmaz osobních údajů a nezasílání dalších nabídek.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Hybnerová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Upřímně však nerozumíme důvodu Vaší stížnosti. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše objednávka byla stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.