Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
sedím ve vlaku, který přijel o 10 minut později do Přeštic. Zvládli jsme přejet do Dobřan, kde už půl hodiny stojíme. Nevím proč, nikdo nic nehlásí. Podle aplikace Moje ČD jsme již v Rokycanech. Bylo by to pěkné, ale je to nesmysl.
Kromě toho měl tento vlak (Berounka) vloni zpoždění téměř pořád, doufala jsem, že se to zlepší, ale evidentně nejste schopni zařídit ani jediný vlak, který by jel na čas a člověk se na to mohl spolehnout. A co je nejhorší na ČD? Že nikdo nechce přijmout odpovědnost, když někam zavolám, slyším pořád jen výmluvy a nějaké chození okolo problému. "Nahlásit? Já to nemám kam nahlásit", mi řekne pán na zákaznické lince. Na co tam tedy je? Aby se věnoval jen příjemným věcem?
Katastrofa. Začínám mít pocit, že jste placeni automobilovým průmyslem za to, že ho nepřímo podporujete. V ČR vlakem jen v situaci, kdy o nic nejde. Navážno ne. Naprosto nespolehlivé a neprofesionální.
Linda Blättler
Teď mi volal pán z Infa, že prý zde na trati před čtyřmi hodinami vlak srazil člověka.
Proč to nenahlásíte ještě na nádraží? Proč se pořád vymlouváte na to, že nádraží vede jiná společnost? Koho to zajímá? Je potřeba, abyste se SSŽ spolupracovali, jinak je to absurdní a směšné.
Na nádraží by měli hlásit, že zde vlaky stojí a tím pádem by se člověk mohl rozmyslet, zda do vlaku vůbec nastoupí nebo se zařídí jinak. Co pak může dělat, když sedí ve vlaku v místě, odkud se sám nejen nedostane, ale ani rodina mu nepomůže? Toto je naprosto nepřijatelné a přiapadalo by mi logické na podobnou situaci na nádraží před nástupem cestující upozornit!!!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.