Počet nahlášených stížností: | 377 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den , samozdrejme jsem byla hloupá a společnost jsem si neproverila. Zaplatila jsem ale pak mi pritel rekl,ze to nebude asi uplne v poradku. Tudiz hned jak mi poslali e-mail ,ze platbu přijali jsem okamžitě posilala prosbu o zrušení objednávky a navracení penez. Dneska rano mi prisel opet e-mail ,ze je zbozi na cestě . Psala jsem znovu e-mail ,ze jsem již včera obrat po přijetí platby psala o zrušení objednávky . Nikdo se neozyva a nikdo nekomunikuje. Prosila bych o pomoc aby mi penize byli navraceny. Nemohli ještě přece stihnout jakoli balicek poslat nebo údajně zaplatit.
Teplakova souprava Nike 1257 kc
Vrátit penize
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.