Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, 7.12.2019 jsem si u Vas objednala zásilku. Dne 22.1.21 mi přišel email, že mi bude balíček doručován.Nevedela jsem oc jde, nenapadlo mě, že by jste mohli poslat zásilku znovu a po roce. Odepsala jsem Vám, že zásilku neprijmu a i přesto mi byla zásilka dorucovana. Dnes mi přišel email s upomínku, že budu muset uhradit 149 Kč za nevyzvednuti zásilky. Nepřijde mi normální někomu odeslat zásilku za rok. Zásilku jsem na poště odmítla. Obj.cislo je 1019006704
Markéta Macakova
(adresa viz referenční údaj)
(tel. viz referenční údaj)
Kryt na telefon
Zrušení požadované pokuty jelikož byl balíček zaslán po roce od objednání.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Pokud tedy spotřebitelka neuzavřela se společností další závazek, jedná se o neobjednané plnění a v takovém případě pak spotřebitelka dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, není povinna zboží, které jí bylo dodáno znovu, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.