Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na začátku byla chyba - moje vlastní. Naletěla jsem na líbivá fota a předem jsem si nepřečetla varující hororové recenze na netu. Přes svůj vyjádřený nesouhlas s trojím poštovným za 1 balíček(velikosti větší obálky)jsem zaplatila předem kartou, celkem 2126,- Kč (3x 199,-Kč za dopravu).
Cenu za hloupost a neopatrnost jsem zaplatila šo(e)kem po rozbalení balíčku: z 3 ks oblečení odpovídal jediný (i když nositelný jen na chatě). Objednané sáčko uvedené na webu jako "khaki" a prezentované na fotu jako béžové, je sytě žluté. Namísto kabátu popsaného jako dlouhý,linie H, materiál bavlna zaslali z Airy dress nevyžádanou krátkou bundu z nepříjemného umělého materiálu a navíc nesprávné velikosti.
Spoustu času a nervů jsem pak věnovala shánění kontaktu pro reklamaci - marně(vč. telefonátu do Chironaxu, který se od fy Airy distancoval...
Po přečtení příspěvků ostatních obětí fy Airydress, resp. vyjádření dTtestu k nim, Vás poprosím o jediné: sdělení postupu při hromadné žalobě (navrhuje ji několik autorek recenzí - viz. tamtéž).
|
Tweet |
Spojení spotřebitelů za účelem hromadného řízení bohužel v rámci českého právního řádu není možné, jelikož ještě nebyla přijata potřebná zákonná úprava. V případě zájmu nalezne spotřebitelka další informace zde: https://www.dtest.cz/clanek-8256/zakon-o-hromadnem-rizeni-pomuze-tisicum-spotrebitelu.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.