Společnost


Jan Dobšíček

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4866Nedokončená práce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2014, před 10 lety

Jindřiška Nesvadbová

Znění stížnosti

Bylo domluveno,že 29.8.2014 p.Dobšíček na střeše domu v Kladně,Šachetní 2550 provede montáž antény se zesilovačem v ceně 2.000 Kč (práce+materiál).Až po zaplacení smluvené částky a po odjezdu JD jsem zjistila,že mi namontoval anténu bez zesilovače (MOC cca 260 Kč). Nevím,zda proměřoval kvalitu signálu nebo jen podle zkušenosti anténu nasměroval?Protáhl jen 1 koaxiální kabel ze dvou.Při předvádění,zda anténa funguje byl obraz na obrazovce použitého přístroje velmi špatný,což JD odůvodnil vybitými bateriemi.Zásadní chybou bylo,že jen na základě slibů o dokončení práce tj. montáž 2 strojků do zásuvek a předvedení funkčnosti antény jsem mu zaplatila v hotovosti smluvenou částku.Když jsem požádala o doklad o zaplacení (se specifikováním provedených prací a použitého materiálu) řekl,že nemá doklady s sebou,ale že mi je přinesete druhý den,což se nestalo.Od té doby jsem JD několikrát volala,byla za ním doma,ale vždy mně odbyl nějakou výmluvou.Nakonec souhlasil,že 21.10. přinese strojky do zásuvek,odzkouší funkčnost antény a přinesete požadovaný doklad.Nedostavil se.Na můj telefonát řekl,že mi to mají dodělat elektrikáři. Další moje hovory nebral.Poslala jsem mu 3 emaily-první bez odezvy,na další mi odpověděl,že už ho nemám obtěžovat, třetí bez odezvy 


Produkt

Byla sjednána montáž televizní antény se zesilovačem pro příjem televizního signálu v objektu domu. Byla namontována LP anténa, typ P-2845, ale nebyla předvedena její uspokojivá funkčnost.


Požadované řešení

Požaduji dokončit montáž instalací strojků do zásuvek Swing, předvést plnou funkčnost antény a předat účetní doklady, opravňující k případné reklamaci služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2014 13:33, před 10 lety

Z obsahu stížnosti dovozujeme, že smlouva není mezi stranami uzavřena v písemné formě. Neposkytuje-li se služba na počkání, je prodávající povinen vydat spotřebiteli písemné potvrzení o převzetí objednávky. Potvrzení musí obsahovat označení předmětu služby, její rozsah, jakost, cenu za provedení služby a termín jejího plnění. Pokud toto potvrzení subjekt spotřebitelce nedodal, bude na spotřebitelce, aby důkazními prostředky doložila, co bylo mezi stranami ujednáno. Pokud byla montáž zesilovače součástí smlouvy, má spotřebitelka právo na jeho dodání. Nebude-li to možné, měla by být o tuto položku snížená výsledná cena zakázky.

Dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající na žádost spotřebitele je povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Nesplění této povinnost je správním deliktem a prodávajícímu může být uložena pokuta ze strany České obchodní inspekce (totéž platí i v případě kdy podnikatel spotřebitele nevydá potvrzení o převzetí objednávky).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:43, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.