Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48663Zrušení objednávky č.2102490975 a smazání mých osobních údajů z databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2021, před 4 lety

Charlotte Donátová

Znění stížnosti

Dne 18.2. jsem dostala objednávku č. 2102490975 na bezplatný vitamín D 360 VitaSolaris/ 19353, ten samý den jsem zaplatila 49,- kč a tím měla být moje smlouva vyřešena. Dnes mi poslali sms s tím, že mi posílají vyúčtování, že platbu přijali a že je tam přiložen dopis, který jsem povinna přečíst a reagovat na něj. Podala jsem výpověď emailem. Protože jsem si prověřovala tuto firmu a zjistila jsem, že mě bez mého vědomí zapíší do věrnostního programu, tak jsem zaslala na jejich e-mail žádost o odstoupení od smlouvy, o zrušení věrnostního programu o kterém jsem ani nevěděla a vymazání osobních údajů z databáze. Přišla mi jen automaticky vygenerovaná odpověď, že se ozvou. Není možné se s firmou zkontaktovat.

Děkuji D.


Produkt

Roční balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, objednávka č 2102490975


Požadované řešení

Žádám Vás o zrušení objednávky a jakýchkoliv obchodních vztahů s firmou. Dále žádám o smazání osobních údajů z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 11:54, před 4 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2021 15:53, před 4 lety

Vážená paní Donátová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vaši stížnost uvedli na pravou míru. Tak, jak uvádíte, naše společnost od Vás obdržela objednávku ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, produkt jsme tedy odeslali a úhrada poštovného a balného ve výši 49,- Kč byla v pořádku připsána na náš bankovní účet. Nicméně není pravda, že objednávkou byl utvořen jakýkoliv věrnostní program - jednalo se o jednorázovou objednávku bez jakýchkoliv dalších závazků. SMS, kterou jste od nás obdržela byla ve znění "Vazeny zakazniku, odesilame Vam potvrzeni o uhrade produktu, ktery jste u nas v minulych dnech zakoupil. Brzy ve Vasi schrance, prosime o precteni. NaturaMed". Žádná "povinnost" přečíst si dopis ve zmíněné SMS nezazněla.
Dopis, který Vám byl odeslán měl charakter pouze informativní. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se jedná o poslední kontakt.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2021 18:15, před 4 lety


Charlotte Donátová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, ano souhlasím, sms byla v tomto znění. Ještě chci upozornit, že marketingový nátlak z Vaší strany je opravdu nepříjemný. Za dobu od přijetí D vitamínu jste stihli volat, poslat sms, poslat dopis a nabídkový email, ovšem reakce na podněty (emailem) jsou bohužel z vaší strany s velkým zpožděním (dosud jsem neobdržela reakci na výpověď smlouvy). Každopádně pokud vymažete moje údaje, jsem ráda a chci poděkovat i D testu za pomoc. S pozdravem D.