Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Již několik měsíců se potýkám s kvalitou internetového připojení - připojení klesá každých 10–15 minut.
Dva různé VDSL modemy, více počítačů a přímé kabelové a wifi připojení - problémy jsou u všech zařízení stejné.
Podle technických parametrů měřeného pomoci účastnického zařízení linka je objektivně špatná, protože má vysokou hladinu šumu SNR=7.9 misto 20-30 v přijímacím rozsahu a vysoký útlum v vysílacím rozsahu (30db misto 10db max), což je skutečný důvod problémů s připojením.
Vodafone problém odmitá, nutí mě koupit si jejich zařízení, které má údajně určitý mikrokód, který ovlivňuje kvalitu připojení (což je lež), a také odmítá zajistit testování mezi mým účastnickým zařízením (VDSL2 modemem) a venkovním rozvaděčem Cetin (50 metrů max od budovy) bez dalších poplatků ve výši 1 500 Kč.
Testování provedené společností Cetin dne 19.2.2021 má vliv pouze na spojení mezi zařízením Vodafone a venkovním rozvaděčem Cetin, nikoliv s mým účastnickým zařízením (VDSL2 modem) a nepopisuje celý stav mé účastnické linky. Na druhé straně nemám žádné
technické schopnosti toto připojení nahradit / opravit, protože
mojí oblastí odpovědnosti je jen VDSL2 modem (ne DSL vedeni)
Pevný internet 50 Mbps - VDSL
Provedení řádného testování a výměna kabelu k předplatitelskému zařízení na náklady společnosti Vodafone.
Poskytuje nepřerušované připojení k internetu s úrovní spolehlivosti typickou pro domácí připojení.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Osipove, abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Uplynulo dvacet kalendářních dní, než se vodafon rozhodl zareagovat zde. Během této doby se stalo několik zajímavých událostí.
1) 22.02.2021 odvolání č. 491040 - Už jsem se zeptal vodafonu na protokol testování linky - byl uzavřen bez uvážení, testovací protokol mi nebyl nikdy poskytnut.
2) Hovory na 800 77 77 91 k ničemu nevedou, protože ani v pracovní době nezvednou telefon. Volal jsem několikrát v různé dny a v různé časy, ale výsledek je stejný - nezvednou telefon.
3) Rozhodl jsem se ukončit smlouvu o poskytování internetových služeb se společností Vodafone č. 9536538
1) Absolutně ignorování, nekompetentnost a neochota řešit problémy s připojením.
2) Neustálé šaškování s termíny a nemožnost dostat se přes telefon k operátorovi.
3) Kvalita služby je tak ostudná, že 50Mbit internet přes DSL funguje hur než mobilní síť 3G (limit je teoreticky 21Mbit, praxi je to 8-12Mbit) ale nikoho to nezajímá - problémy klienta jsou vždy na jeho straně, že?
Chtěl bych také upozornit společnost vodafone, že datum mého přání odpojit se bylo 3. 10. 2021 večer, a toto přání jsem dnes 12. 3. 20 potvrdil telefonicky vašemu operátorovi, stále existují několik dní před koncem fakturačního období 16.3.21.Poslední datum vypořádání bude únor 2021. Pokud se v následujících měsících pokusíte podle této smlouvy připsat další platby, bude to nahlášeno jako podvod na policii a ČTU.
Tip: Při volání do vodafonu použijte kombinaci 000 po ukončení hlasového menu a pokuste se dočekat operátora (minimálně 30 minut na lince). Jinak budete autoinformátora poslouchat navždy.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k novým skutečnostem, k nimž podle spotřebitele došlo, mohla vyjádřit a případně mu garantovat provedení úkonů, o které ji spotřebitel (dle jeho slov) opakovaně žádal.
Dobrý den, pane Osipove, přijměte, prosím, naši omluvu za potíže spojené se ztíženým telefonickým kontaktem našeho Zákaznického centra. Problémy s kontaktováním Zákaznického centra by měly v nejbližší době postupně ubývat. Mrzí mě, že dle Vašeho vyjádření, se nepodařilo záležitost dořešit a vy jste se rozhodl službu ukončit. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace a nemohu se tak k nim přímo vyjádřit. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná
Hodnocení:
Komentář: Vinou nekvalitních služeb Vodafone přichází o zákazníky