Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dna 15.2.2021 som si objednal u vás vitamín D3 na celý rok. ID objednávky: 2102538113. Objednávka bola unáhlená a aj na základe z internetu získaných informácií, som sa rozhodol zrušiť akýkoľvek ďalší obchodný vzťah s vašou firmou.
Zároveň žiadam vymazať moje osobné údaje. Doručenú zásielku č.3409206 s obsahom "Vitamín D3 360 VitaSolaris" som obdŕžal 22.2.2021. Platbu za dodávku vo výške 1,95€ som v ten istý deň uhradil prevodom na účet.
Ďakujem za kladné a rýchle vybavenie mojej žiadosti.
Vitamín D3 360 VitaSolaris, číslo objednávky 2102538113, č. zasielky 3409206
Zrušenie obchodného vzťahu a vymazanie osobných údajov
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Tomko,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že objednáním produktu Vitamín D3 VitaSolaris jste nevstoupil do žádného programu pravidelného zasílání, objednávka byla jednorázová. Děkujeme za informaci, že jste produkt v pořádku obdržel, platba ve výši 1,95 € byla dne 22.2.2021 připsána na našem bankovním účtu. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.