Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v poslední době častěji využívám služeb ČD. vždycky jsem byla spokojená. Teď už podruhé během několika dnů jsem byla šokována, když v době, kdy jezdí víc lidí, jede jen vagon.
Jedná se o spojení ze Svitav do Poličky, které není tolik využíváno, ale v určitých denních dobách přece jen jezdí víc cestujících( např. do a z práce).
Běžně jezdí souprava 2 vagonů. To už jsou na tom ČD tak špatně, že musí využívat vlaky, které mají dávno doslouženo, nejdou jim pořádně otevřít a zavřít dveře a průvodčí je musí zabezpečit tak, aby nedošlo k neštěstí?
To vše bych asi tolik neřešila,i když je to zarážející. Ale v dnešní době pandemie, by se i ČD měly snažit zabránit rozšiřování nemoci alespoň tím, že v době "špičky", nebudou vypravovat tyto veterány.
Přeji ČD hodně spokojených zákazníků.
Jana Kvízová
Svitavy
vyřadit veterány.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.