Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
dne 29.11.2020 jsem si objednala u společnosti Alza zboží s doručením do Alzaboxu a zboží předem online uhradila. Zboží bylo skladem, doručeno mělo být následující den. V prvním týdnu od objednání mi byl 5x posunut termín dodání, následujících dalších cca 5 dní již bylo zcela bez komunikace. Proto jsem objednávku 11.12.2020 stornovala. Od té doby čekám na vystavení dobropisu a vrácení platby. Marně. Prvně jsem se snažila cca po měsíci čekání napsat stížnost skrz objednávku - to jako by se nestalo. Absolutně bez odezvy. Následně jsem již 5 x volala vždy zhruba po týdnu zákaznickou linku a stále se nic neděje. Před více jak 14 dny mě operátorka přemluvila k zaslání čestného prohlášení, že jsem si zboží nepřevzala - což ale musí mít společnost v systému - přesto jsem tedy souhlasila a prohlášení obratem zaslala. Nicméně stále jsem se nikam neposunula. Údajně se čeká - již měsíc - na potvrzení skladu, že tam to zboží mají, že jsem si ho nepřevzala. Naposledy jsem volala v neděli 21.2. - operátor mi slíbil vyřízení s maximální prioritou, aby ještě ten den zaslali dobropis, bohužel opět se tak nestalo.
Obj.č.429428240 - bezdrátová sluchátka Lamax Dots2 - kód LMA031dot2
Okamžité vrácení platby zpět na účet, z něhož bylo zboží uhrazeno
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkujeme za posouzení.
Se zákaznicí jsem se spojila telefonicky s omluvou a informací, že jsem pro ni vystavila dobropis a finanční prostředky proplatila zpět na účet. Zároveň od nás dostala kompenzaci ve formě dárkového šeku na příští nákup. Vše je tedy v pořádku.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Dobrý den,
ano, společnost se se mnou telefonicky spojila, paní se mi za tuto nepříjemnost omluvila, v zápětí mi na mail dorazilo číslo vystaveného dobropisu a dárkový šek. Dnes mi na účtu naskočila i vrácená platba. Děkuji dTestu za pomoc při řešení mého problému.
Dobrý den, děkuji za zprávu, jsem velice ráda, že se záležitost podařilo vyřešit k Vaši spokojenosti a v pořádku jste vrácení platby obdržela. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám ve jméně naši společnosti omlouvám a budu ráda pokud se na nás v budoucnu se svými nákupy či dotazy obrátíte. S přáním krásného dne, Eva péče o zákazníky
Hodnocení: