Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#48683Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 4 lety

Petera František

Znění stížnosti

Dne 22.2.2021 jsem při příchodu SMS o přístupu k internetu do mobilu omylem stiskl položku odeslat ( myslel jsem, že se jedná odstranit ). V zápětí přišla zpráva, že mi bude účtováno 29 Kč za 24 hod. Tuto službu nechci, jelikož již mám internet na wifi a na mobilu jej nepoužívám a nechci. Telefonní číslo mého mobilu : viz osobní údaj. Děkuji, že mému požadavku vyhovíte a můj požadavek zrušíte.
Děkuji Petera František


Požadované řešení

Zrušení poplatku za používání internetu v mém mobilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 11:48, před 4 lety

V daném případě požádáme přímo na společnost, aby se vyjádřila k požadavku spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2021 12:28, před 4 lety

Zdravím Františku,
vámi uvedená situace nás mrzí, ale jelikož nemáme k dispozici vaše údaje (číslo není k dispozici ani v osobních údajích), můžeme se k dané záležitosti vyjádřit pouze obecně.
K jednorázovému připojení může dojít např. z důvodu aktualizací. I pokud máte nastavené aktualizace přes WiFi nemusí toto přímo zamezit využití dat ze sítě ze 100% - například aktualizace operačního systému, protože systém sám pravidelně zjišťuje zda nebyla aktualizace vydána (nejčastěji v nočních hodinách, ale není vyloučeno připojení i během dne). Pokud data nevyužíváte a nechcete využívat, vždy je doporučujeme zablokovat ze strany operátora.
Máte-li nastaveno upozornění na nechtěné jednorázové připojení a připojení vědomě odsouhlasíte, je účtován poplatku oprávněné.
Rádi však situaci blíže prověříme a posoudíme možnost vrácení. Zašlete nám mobilní číslo + číslo SIM karty (18 místné číslo ze zadní strany začínající na 89) nebo PUK k danému číslu na email info@o2guru.cz a podíváme se na to.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 11:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2021 21:40, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.