Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4869Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2014, před 10 lety

Ondřej Martynek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10/06/2014 jsem zakoupil u firmy CZC.cz notebook značky Lenovo B5400 bez operačního systému. Již chvíli po koupi jsem zaregistroval dva problémy, vypadávající příjem wifi sítě a problémový touchpad, dával jsem ale za vinu operačnímu systému Linux Mint 17 Cinnamon, kde byly v té době problémové ovladače s wifi chipem, proto jsem přešel brzo na Windows 8 64bit. Wifi se tím částečně vyřešila, i když má stále slabý příjem (tam kde se mobil chytne, tak tento notebook ne). Problémového touchpadu jsem se bohužel nezbavil. V té době se začaly rozvíjet diskuze na tento typ notebooku a jeho problémům s touchpadem, výrobce Lenovo dával ale vinu špatným ovladačům, nejprve přislíbil aktualizaci ovladačů a když se to tak stalo, bohužel problémy stále zůstávaly. Teprve před měsícem ale diskutující uživatelé (ne výrobce) přišli na příčinu problému - jedná se o hardwarový problém, kdy je oblast touchpadu špatně navržena a díky lehké statické elektřině z rukou se touchpad stává neovladatelným, protože elektřina probíjí skrz touchpad na neodizolované části samotné desky touchpadu. To jsem si i následně ověřil, když jsem zpozoroval chaoticky se ovládající touchpad, tak když jsem se uzemnil pomocí topení, tak problémy s touchpadem "zmizely" a dal se notebook bez problému ovládat. Problém se dá prý vyřešit přelepením části desky elektrickou izolační deskou, ale to mi přijde takové kutilské řešení a nevím, jaké z toho mohou vzniknout problémy a hlavně se nechci pouštět do úprav, díky které bych mohl přijít o samotnou záruku.
Dal jsem tedy notebook do reklamace, pod ID RE14049076, bohužel už po jednom dnu mi přišlo rozhodnutí reklamace - neuznaná, popisovaná závada se neprojevila. Chápu, že dotyčný servisák asi zrovna nebyl nabitý statickou elektřinou, ale v domácím prostředí se to stává často, aniž by si toho byl člověk vědom.

Napsal jsem tedy email na odvolání na verdikt reklamaci, zatím bez odpovědi. Jak mohu postupovat? Přikládám diskuzi na oficiální fórum Lenova, kde mimo jiné reaguje i samotný výrobce, bohužel bez žádné prospěšné pomoci.

https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-3000-and-Essential/B5400-Touchpad-problems-Win-8-1/td-p/1693855


Produkt

Lenovo IdeaPad B5400 15.6" i3-4000M/4GB/500GB+8GB SSHD/IntelHD/DOS


Požadované řešení

Vrácení peněz - z důvodu nejistoty řešení konstrukční vady a slabého wifi připojení. Notebook potřebuji, takže bych obratem kupoval nový a jiný typ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2014 18:34, před 10 lety

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V případě, že se vada v servisu neprojeví, doporučujeme spotřebitelům, aby ji nějakým způsobem zdokumentovali, případně předvedli před prodávajícím, aby měl co nejvíce podkladů pro rozhodnutí. Povahu vady nám bohužel nepřísluší posoudit. V krajním případě by se spotřebitel mohl obrátit na soudního znalce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2014 14:25, před 10 lety

Dobrý den pane Martynku,

po recovery systému a vykoušení na našem zkušebním se závada neprojevila i při vytvoření zátěže. Test běžel po celou noc na oddělení.

Pokud se vada dále projevuje, prosím o udělání videa a jeho nasdílení.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2014 18:07, před 10 lety


Ondřej Martynek

Omlouvám se za prodlevu, neměl jsem nějakou dobu notebook u sebe a nemohl jsem sehnat něco kloudného na natočení. Každopádně vada se nadále projevuje, nejen u mě, ale i člověku, kterému jsem zapůjčoval notebook pro test. Chyba se projevuje nezávisle na tom, co člověk na notebooku dělá. Je jedno, zda je vyvíjena zátěž či nikoliv, někdy touchpad pracuje tak jak má, někdy zase ne a to i po krátké práci na notebooku. Nakonec jsem sehnal fotoaparát a natočil jsem to, bohužel není to tak vidět, jak bych si přál. Pokud video důkladně prozkoumáte, zjistíte časté zasekávání a nereagování touchpadu, občasné otevření kontextové nabídky a ke konci i nesmyslné scrolování a přibližování webové stránky. Snad tedy video pomůže, rád bych vám to ukázal na živo, ale jak říkám, někdy touchpad pracuje dobře, někdy zase ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2014 16:48, před 10 lety

Dobrý den pane Martynku,

prosím o nahrání videa na nějaký web a podejte notebook k reklamaci, ať můžeme odeslat společně.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2014 17:17, před 10 lety


Ondřej Martynek

Dobrý den,
snažil jsem se to zde odeslat, bohužel to asi tak velké video nevzalo a opravný komentář mi to nepovolilo. Nahrál jsem to na osobní dropbox, link zde https://dl.dropboxusercontent.com/u/70067441/DSCF3759.AVI . Případně jsem nahrál video zabalený na uloz.to, link zde http://uloz.to/xhPApko4/dscf3759-rar . Notebook na víkend potřebuji, zastavím se na pobočce v Hájích v pondělí. Mám nahlásit stejný důvod jako poprvé?

Martynek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2014 12:27, před 10 lety

Dobrý den,

ano, můžete. Ještě kolegům nahlašte, že je nahrané video na webu.

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2014 22:29, před 10 lety


Ondřej Martynek

Dobrý večer,
tak notebook je v reklamaci pod reklamačním číslem RE14055163.

Martynek Ondřej

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2014 13:54, před 10 lety

Dobrý den,

děkuji za info. Stahujeme video a odešleme s notebookem.

Lukáš Boče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2014 13:14, před 10 lety


Ondřej Martynek

Dobrý den,
chápu to dobře, že se to odesílá do Lenovo servisu? No, po přečtení zkušeností v poslední době se servisem Lenovo nečekám kladné vyřízení, tím už moje snažení asi zároveň i skončí. Notebook je pro mě pracovní nástroj a nemohu si dovolit ho posílat na reklamace nebo na testy. Děkuji ale za přístup a za snahu ke zákazníkovi.

Martynek Ondřej

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2014 10:28, před 10 lety

Dobrý den pane Martynku,

bohužel ano. Závadu musí posuzovat autorizovaný servis, který je na řadu IdeaPad v zahraničí. Video bylo předáno technikem.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.1.2015 09:19, před 10 lety


Ondřej Martynek

Dobrý den,
přibližně před dvěma týdny přišel notebook z reklamace, závada uznána, touchpad vyměněný. Prý proběhly i nějaké testy, ale nemohu tomu moc uvěřit, protože touchpad nadále blbne, což mě už samozřejmě štve a mrzí. Další reklamace už ale nehodlám postupovat, výměna touchpadu očividně nic neřeší. Děkuji za projevenou snahu k řešení, beru to jako ponaučení - před koupí více hledat o případných problémech a ne jen koukat na značku a parametry.

S pozdravem Martynek Ondřej

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 18:00, před 10 lety

S ohledem na výše uvedené komentáře stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.