Společnost


Pražská plynárenská, a.s.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48693Pražská plynárenská - nevrácení přeplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 4 lety

Radka Chroustová

Znění stížnosti

Dne 25.1.21 jsem žádala o vrácení přeplatku, který vznikl na mé smlouvě. Obdržela jsem odpověď, že mi přeplatek bude vrácen do data splatnosti faktury. Ta byla 10.2.21 a přeplatek jsem neobdržela. Proto jsem požádala o prověření a bylo mi sděleno, že můj přeplatek byl použit i přesto na úhradu záloh na základě všeobecných podmínek platných od roku 2015. Přeplatek mi měl být uhrazen během tohoto týdne. Před týdnem mi přišla odpověď, že v současné chvíli již nelze přeplatek vrátit. Obrátila jsem se na reklamační oddělení společnosti, kde mi bylo sděleno, že v souladu se smluvními podmínkami mi přeplatek vrácen nebude a reklamace je neoprávněná.


Produkt

Smlouva na dodávku zemního plynu - domácnost


Požadované řešení

Vrácení přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 13:07, před 4 lety

Pokud spotřebitelka obdržela odpověď, že přeplatek bude vyplacen do určitého data, má toto individuální ujednání podle občanského zákoníku přednost před obchodními podmínkami.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 14:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.