Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednaná lednice obj.č.435178035 nebyla doručena na místo dle Vámi uvedené fráze při objednání dopravy za první uzamykatelné dveře. Lednice váží 120kg a má žena opravdu nebude tahat s řidičem cca 5 metrů (bez překážek) do domu (za první uzamykatelné dveře)takto těžkou lednici. Bohužel v doručovacích termínech od 7-18:00 jsem v práci. Pokud chcete dodržet co píšete tak si zajistěte dopravu takovou, aby bylo možné i objemnější náklad doručit na Vámi definované místo. Hlavně, že při objednání si ještě volám s Vaším operátorem a ujišťuji se, že při doručení budou přítomni alespoň dva zdatní pánové a to řidič a závozník. V tomto případě jeden řidič si celou lednici na hrb zřejmě sám nedá. Prosím o okamžité zajištění adekvátní dopravy v co nejbližším termínu, aby Vámi uvedená fráze za první uzamykatelné dveře nebyla lživou reklamou pro spotřebitele.
Samsung RE68N8231S9/EF
Nápravné opatření formou okamžité zajištění náhradní dopravy a sdělení nového termínu doručení. Reakce Vašich operátoru zavolejte si dopravci (proč já?? já jsem ji nezřizoval), lživé tvrzení, že není povinností doručit lednici do domu (proč to tedy píšete u objednávky dopravy?), tvrzení, podáme stížnost na dopravce (celý den se nic nestalo a to jsem Vám volal 3x), jedna z vašich operátorek ,,já vás nebudu poslouchat, sdělte číslo zakázky'' (koho prosím u Vás zaměstnáváte?) tak je velmi neprofesionální a spíše dosti zarážející u takto velké společnosti jako jste vy.
Pokud si objednám dopravu, kde je uvedeno v podstatě dodání až do domu, tak není mojí povinností, řešit jak se to tam dostane! Tento případ lze napadnou i jako klamná reklama na spotřebitele, což by dle mého názoru zajímalo i ČOI.
|
Tweet |
Podle § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., jednou ze zásad soukromého práva je, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny. Pokud takový slib učiní zaměstnanec, kterého pověřil podnikatel určitou činností, zastupuje zaměstnanec podnikatele v takových jednáních, ke kterým při této činnosti obvykle dochází. Pokud tedy prodávající spotřebiteli garantuje možnost doručení zboží "za první uzamykatelné dveře", měl by tuto službu spotřebiteli skutečně poskytnout. V opačném případě může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu dle § 2169 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Janíčku.
Velice se Vám za vzniklou situaci omlouvám. V tomto případě eviduji, že jste si nakonec zboží od dopravce převzali. Cenu dopravného jsme Vám samozřejmě vrátili zpět na Vaši kartu a ohledně celé záležitosti jsem Vás dnes kontaktovala přímo na Váš e-mail.
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.