Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#48697Podvodné slevy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 4 lety

Martin Kubec

Znění stížnosti

Dobrý den,
Na eshopu czc.cz se objevují slevy, které mají nalákat zákazníka na slevu z původní slevy např. 1499 ale tato sleva je stará 2 roky a od té doby poslední cena byla 399. (produkt QCY T1C) Tudíž si myslím, že za původní cena by měla být 399 a ne cena 1499. Také u výrobku SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 128GB je uvedena původní cena 1399 a sleva na 599 ale dle záznamů byla cena zvýšena 19.2 na uvedených 1399 a poté hned zlevněna tedy podle mě je to klamání zákazníka. A když jsem na tuto problematiku upozornil czc tak mi bylo odmítavě řečeno, že je to naprosto v pořádku. V příloze přikládám konverzaci a graf o vývoji ceny. Tedy s chováním pána na zákaznické podpoře také nejsem spokojený a očekával bych nějaká vstřícnější jednání od takto velké firmy.


Produkt

QCY T1C, SanDisk Ultra Dual Drive m3.0 128GB


Požadované řešení

Chtěl bych aby se cena uváděla z poslední ceny před prodejem a pokud upozorním na nějakou chybu tak aby mi nebylo odmítavě řečeno, že vše je v naprostém pořádku. A pokud bude stížnost oprávněná tak bych čekal aspoň nějakou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 14:39, před 4 lety

Pokud prodejce na cenovce uvede, že snižuje cenu z částky XY,- Kč, avšak za tuto cenu věc ve skutečnosti nikdy nenabízel, jedná se o příklad tzv. slevy na oko. O stejnou situaci jde i tehdy, pokud prodejce cenu výrobku pouze na čas zvýší (resp. věc extrémně přecení), avšak jen proto, aby ji pak mohl snížit na původní hladinu a vydávat tento rozdíl za slevu. Všechny podobné případy naplňují podle našeho názoru znaky klamavých obchodních praktik v smyslu § 4 zákona o ochraně spotřebitele.

Byl-li spotřebitel klamně poučen o ceně, může namítat neplatnost uzavřené kupní smlouvy z důvodu uvedení v omyl (§ 583 občanského zákoníku).

A navíc, ná-li spotřebitel za to, že k tomuto případu došlo a že byl tím pádem poruše zákon o ochraně spotřebitele, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 14:17, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.