Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.02.2021 v 11:18hod / 604012 jsem jako zákazník 2000149756203 podával na poště 690 02 Břeclav 2 celkem 6ks listovních doporučených záslilek. Po obdržení tzv. Podací strvzenky jsem pracovnici u přepážky požádal o vystavení Potvrzení o zaplacení v hotovosti pro účely účetnictví za služby uhrazené v hotovosti.
Pracovnice u přepážky mi odmítla toto potvrzení vydat s tím, že bych si "uplatnil" dvoje náklady.
Nepomohlo mi ani to, že jsem ji sdělil, že jako soudní znalec přikládám Podací strvrzenku v originále soudu vč. vyznačení data doručení.
Odmítavým až arogantním způsobem se chovala vůči moji osobě jako bych byl ....
K uvedsené věci bych považoval za vhodné poskytnutí Potvrzení na částku vyplacenou u přepážky tj. 280,-Kč a písemnou omluvu pracovnice poštovní přepážky.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.