Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 19.2.2021 jsem si na e-shopu ochrannerousky.cz objednala a zaplatila nanoroušky v ceně 964,- Kč. Přislíbená lhůta dodání byla do 24.2.2021. Obratem jsem dostala daňový doklad vystavený společností Viralio s.r.o., IČ 05340721, a ujištění o zpracování objednávky a o kontaktování před expedicí. Dosud jsem žádnou informaci nedostala a můj pokus o telefonický kontakt skončil zprávou operátora, že hlasová schránka účastníka je plná a nelze se s ním spojit. Na e-mailový dotaz rovněž nikdo neodpovídá. V této souvislosti je znepokojivé, že zrovna včera, 23.2.2021, došlo k vymazání názvu Viralio s.r.o. z obchodního rejstříku a zápis nového názvu NANOLION MASK s.r.o., IČ 05340721.
Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731, 5 druhů po 3 ks, celkem 15 ks
Žádám o dodání objednaného a zaplaceného zboží do konce února 2021.
Děkuji.
Věra Kindlová
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.