Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48724Odstoupení od smlouvy/ odstranění mých os. údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před 4 lety

Milena Horáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem u vás učinila objednávku na vitamin D zdarma.

Po přečtení recenzí Vas touto cestou žádám o odstoupení ze sjednané smlouvy a o odstranění mých osobních údajů z vaší databáze.
Nerada bych od vás dostávala nevyžádané zboží či reklamní letáky.

Děkuji za kladné vyřízení mého pozadavku.


Produkt

Vitamín D za postovné 49,-


Požadované řešení

Žádám firmu o odstranění veškerých mých údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2021 14:22, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebitelce také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelkou zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitelka povinna na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitelka vzala zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.2.2021 13:28, před 4 lety

Vážená paní Horáková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris byla stornována. Zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Veškeré Vaše dotazy či požadavky je možné zaslat našemu zákaznickému servisu, všechny kontakty naleznete na www.naturamed.cz.

Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.3.2021 18:46, před 4 lety


Milena Horáková

Hodnocení:

Komentář: Moc vám dekuji :-)