Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes jsem u vás učinila objednávku na vitamin D zdarma.
Po přečtení recenzí Vas touto cestou žádám o odstoupení ze sjednané smlouvy a o odstranění mých osobních údajů z vaší databáze.
Nerada bych od vás dostávala nevyžádané zboží či reklamní letáky.
Děkuji za kladné vyřízení mého pozadavku.
Vitamín D za postovné 49,-
Žádám firmu o odstranění veškerých mých údajů.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebitelce také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelkou zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitelka povinna na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitelka vzala zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Horáková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris byla stornována. Zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Veškeré Vaše dotazy či požadavky je možné zaslat našemu zákaznickému servisu, všechny kontakty naleznete na www.naturamed.cz.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Moc vám dekuji :-)