Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 12/08/2014jsem navstivil pobocku O2 v chodovskem nakupnim stredisku za ucelem zjistit jake jsou podminky na zapojeni meho tabletu Sumsung zakoupenym v USA. Tablet jsem nemel sebou. Prodavc me nabídnul internetovou cartu a predvedl na jeho tabletu jak to zapojit. To jsem ale netusil ze muj tablet nema zdirku pro O2 internetovou kartu. Druhy den kdyz jsem sel kartu vratit a zrusit kontrakt jiny prodavac me sdelil ze se musi poradit s vedoucim, zavolal vedouciho a ten mu rekl ze chce se mnou mluvit. Nejprve se me vedouci ptal jestli mohu intrnetovou cartu pouzit v jinem pristroji, to jsem nemohl nemel jsem jiny prisroj sebou. Vedouci odmitl zrusit smlouvu a domahal ode me 99kc za neco co jsem nepochopil. Rekl jsem vedoucimu ze to chci zrusit, predal jsem telefone prodavacovi a daval jsem mu vse co me bylo dano s internetovou cartou, odmitl to. kdyz jsem doma otevrel Pamflet zjistil jsem ze uvnitr je cervena spojka kde je napsano "vite ze rozpojeni je povazovano za souhlas se zde uvedenymi vseobecnymi podminkami" tuto pecet jsem nerozpojil. Presto vse O2 poslalo me ucet na 397.99kc za nevykonane sluzby od 12/08/2014 do 11/09/2014 s vyhruzkou ze kdyz nezaplatim do terminu budou pripocitavat penalty. Internetova carta nebyla nikdy activovana.
O2 mobilni Internet
Zastavit vyuctovaci dokumenty za sluzby ktre nikdy nebyly provedene.
|
Tweet |
Předpokládáme, že byla se společností uzavřena smlouva o poskytování služby elektronických komunikacích na dobu určitou, případně na dobu neurčitou. Od smlouvy uzavřené na pobočce nelze odstoupit. Tato smlouva není vázana na její faktické využívání, obzvlášť pokud společnost je schopna plnění poskytnout, ale spotřebitel ho ze své vůle nevyužívá. Službu lze také využít také na jiném zařízení. Spotřebitel si měl před jejím uzavřením ověřit, zda službu může na předmětném výrobku využívat.
Je tedy na společnosti, zda přistoupí na dohodu o ukončení smlouvy. V opačném případě doporučujeme spotřebiteli, aby si prostudoval podmínky výpovědi.
Pěkný den,
v případě, že byla smlouva sepsána na značkové prodejně, není možné uplatnit odstoupení v rámci 14 denní lhůty. Odstoupení od smluv bez naúčtování smluvní pokuty, je možné pouze v rámci 14 denní lhůty na dostoupení, pokud je služba sjednána mimo značkovou prodejnu, například pomocí obchodního zástupce či konzultanta zákaznické linky. Pokud se rozhodnete služby ukončit, kontaktujte kolegy z oddělení rušení služeb na čísle 800 02 02 02 a to v pracovní dny od 8 do 20 hodin.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost tímto uzavíráme.