Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48735Nedodání zaplaceného zboží a nulová komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před 4 lety

Hana Halfarová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.2.2021 jsem na eshopu Ochrannerousky.cz objednala zboží které jsem dne 16.2. uhradila ze svého bankovního účtu převodem. Částku jsem odeslala na účet uvedený v emailu zaslaném z eshopu.

Ode dne odeslání peněz je ze strany firmy nulová komunikace. Mám pouze poslední email generovaný eshopem ze dne 16.2.2021, kde je definován stav mé objednávky jako "Vyřizuje se". Po týdnu jsem zaslala emailem dotaz, kdy mohu zaplacenou objednávku očekávat. Zatím bez jakékoliv reakce. Telefonní číslo uvedené na faktuře je neexistující, proto není možné se jakkoliv osobně informovat o stavu objednávky, termínu dodání apod.

Začala jsem pátrat po informacích o firmě a bohužel jsem našla reakce lidí se stejnou zkušeností s tímto prodejcem, jejich vyčkávání na zboží je ještě delší a bez odezvy.


Produkt

10x Ochranný respirátor FFP2 - 24,-Kč/kus Kód: 39591, 100% PURE Dezinfekce roušek a respirátorů ve spreji - 100ml Kód: 11629, Zdravotnický nano respirátor BALERINA FFP2 PFHM731 - Green leaves Kód: 9122, Černý Nano respirátor BreaSAFE® CLASSIC FFP3 (CZ) - Znovupoužitelný Kód: 9120


Požadované řešení

Ráda bych odstoupila od smlouvy a dostala mnou zaslanou částku zpět.

V obchodních podmínkách jsem bohužel nenašla, jak od smlouvy odstoupit v případě nedodání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2021 14:25, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2021 21:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.