Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48744Storno mých pohledávek vůči firmě Naturamed Pharmaceuticals, vymazání osobních údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před 4 lety

Štěpánka Slabá

Znění stížnosti

Dobrý den,

V sobotu 20.2. jsem na svém emailu našla potvrzení objednávky č.2102582422 na VitaSolaris - roční zásoba za cenu poštovného 49kč.
Objednávku jsem neučinila a proto jsem hned na uvedený email posílala žádost o zrušení objednávky.
V pondělí 22.2. ráno jsem totéž žádala po operátorce, která mi sdělila, že balíček již byl odeslán a že ho mohu na své náklady vrátit. Sdělila jsem jí, že o zboží zájem nemám a nepřevezmu ho. Zároveň jsem žádala o výmaz mých osobních údajů z jejich databáze - toto mi bylo přislíbeno i s potvrzením na můj email. Po hovoru jsem to samé vyjádření poslala emailem. Přesto mi v odpoledních hodinách přišel email, že balení je chystáno k odeslání. Znovu jsem tedy emailem posílala, že jsem objednávku rušila a opět jsem žádala o potvrzení o výmazu mých osobních údajů.
Na žádný z mých emailů nebylo reagováno (pouze automatická odpověď) a dnes 24.2. mi byl volně do schránky tento balíček doručen. Kontaktovala jsem zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že mohu objednávku na své náklady vrátit a až teprve poté budou vymazány moje osobní údaje z jejich databáze.

Prosím o pomoc s řešením

Děkuji

Slabá


Produkt

Vitamín D - roční zásoba za cenu poštovného


Požadované řešení

Storno objednávky, kterou jsem neučinila, výmaz mých osobních údajů z databáze + písemné potvrzení odeslané na můj email


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 11:09, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2021 11:15, před 4 lety

Vážená paní Slabá,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve mi dovolte Vás informovat, že naše společnost skutečně dne 18.2.2021 obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našeho webu. V obchodních podmínkách, se kterými je nutné souhlasit, aby mohla být objednávka vůbec realizována, je uvedeno: "Objednávku může uzavřít pouze osoba starší 18 let, a to výhradně sama za sebe, tj. vlastním jménem a na vlastní účet, která je způsobilá k právním úkonům a v rámci objednávky uvede pouze pravdivé a úplné informace. Objednání pro třetí osobu, nebo třetí osobou, není přípustné." Vzhledem k tomu, že jste objednávku neučinila Vy, pravděpodobně za Vás produkt objednala třetí osoba. Bohužel se s tím čas od času setkáme, často objedná např. manželka za manžela, jiný člen domácnosti apod. Pro naši společnost je však velice těžké zjistit, kdo objednávku reálně vyplní. Za způsobené potíže se Vám velice omlouváme. Zásilku, která Vám byla doručena, si ponechte zcela zdarma, související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována. Dovolte mi Vás také ujistit, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Potvrzení o výmazu Vám zasílám také na Váš email. Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2021 15:20, před 4 lety


Štěpánka Slabá

Dobrý den,

děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti. Již mám toto stanovisko potvrzené i v mém emailu.

Zároveň chci poděkovat společnosti dTest za pomoc při řešení.

S pozdravem

Slabá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2021 15:40, před 4 lety

Vážená paní Slabá,
děkujeme a požádáme Vás o uzavření stížnosti.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.2.2021 15:44, před 4 lety


Štěpánka Slabá

Hodnocení: