Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Prodejna Ostrava Zabreh,
zakoupene boty Salomonon Speedcross byly po necelych 100 nabehanych kilometrech hodne znicene, vracene 4 mesice od zakoupeni. Boty mi k memu prekvapeni vzali k prezkoumani a sepsali se mnou reklamacni protokol a ze se o vysledku dozvim SMSkou.
Uz je to 80 dnu, co cekam na SMS. Jediny kontakt, ktery je na reklamacnim protokolu, je telefon na prodejnu. Tam se mi nedari dovolat. Na strankach sportdirect nemuzu najit taky nic uzitecneho. Zadny email, zadny kontakt na jakykoliv cesky zakaznicky servis.
Citim se byt firmou sportdirect okraden. Moje zaplacene boty si nechali bez zadneho vysvetleni.
Salomon Speedcross 2 - praskle svy na obou botech
Okamzite vyjadreni k reklamaci + vraceni penez
Meli by dostat pokutu za nedodrzeni sjednane doby, kterou meli na vyjadreni k reklamaci
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.