Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#48745Trail run boty - reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před 4 lety

Ondrej Pytlik

Znění stížnosti

Prodejna Ostrava Zabreh,
zakoupene boty Salomonon Speedcross byly po necelych 100 nabehanych kilometrech hodne znicene, vracene 4 mesice od zakoupeni. Boty mi k memu prekvapeni vzali k prezkoumani a sepsali se mnou reklamacni protokol a ze se o vysledku dozvim SMSkou.

Uz je to 80 dnu, co cekam na SMS. Jediny kontakt, ktery je na reklamacnim protokolu, je telefon na prodejnu. Tam se mi nedari dovolat. Na strankach sportdirect nemuzu najit taky nic uzitecneho. Zadny email, zadny kontakt na jakykoliv cesky zakaznicky servis.

Citim se byt firmou sportdirect okraden. Moje zaplacene boty si nechali bez zadneho vysvetleni.


Produkt

Salomon Speedcross 2 - praskle svy na obou botech


Požadované řešení

Okamzite vyjadreni k reklamaci + vraceni penez
Meli by dostat pokutu za nedodrzeni sjednane doby, kterou meli na vyjadreni k reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 10:10, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 22:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.