Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, spolupráce s firmou Mystique (dále jen "firma") je doopravdy velmi zajímavá. Firma mě oslovila a dohodli jsme se, že břity budou posílat 1x za čtvrt roku. Spolupráce začala tím, že mi v červenci poslali 1 ks holící strojek Mystique (Str) a fakturu č. 18106062 ze dne 9.7.2020 na částku 199 Kč. Úhradu 199 Kč za holící strojek jsem provedla dne 14. 8. 2020.
Dne 22. 10. 2020 mi byla doručena upomínka na 558 Kč (499 Kč břity + 59 Kč poplatek za prodlení) za neuhrazení faktury č. 18232371 ze dne 13. 10. 2020 za dodání břitů Mystique 8 blade refill . Telefonicky jsem firmu kontaktovala, protože mi žádné zboží od nich nebylo doručeno.
Je pozoruhodné, že upomínka na mojí adresu byla doručena v pořádku, ale zboží doručeno nebylo . Firma reagovala tím, že mi doručila zboží - břity Mystique 8 blade refill i s fakturou č. 18395624 ze dne 22. 10. 2020 za 499 Kč. Fakturu jsem uhradila dne 25. 11. 2020, jak je zřejmé z poslaného výstřižku bankovního výpisu.
Firma asi v polovině prosince poslala další upomínku na 558 Kč (499 Kč břity + 59 Kč poplatek za prodlení) za neuhrazenou fakturu č. 18395624 ze dne 28. 11. 2020 za dodání břitů Mystique 8 blade refill. Snažila jsem se firmu několikrát telefonicky kontaktovat na telefonním čísle 227 191 219, ale bez úspěšně. Zboží uvedené na faktuře 18695624, ani samotná faktura mi nebyla doručena. V předvánočním shonu jsem pak na upomínku zapomněla a firmu jsem pak znovu zapomněla kontaktovat. Dne 24. 2. 2021 mi byla doručena výzva k úhradě dluhu na celkovou částku 927,72 Kč od Alektum Group, oddělení mimosoudního vymáhání pohledávek. Z výše uvedeného je zřejmé, že tuto částku neuhradím, protože mi předmětné břity nebyly dodány. Podotýkám, že v této covidové době nikam necestuji, schránku vybírám každý den, takže všechny upomínky včetně výzvy k úhradě mi byly v pořádku doručeny. Proč mi tedy nebyly dodány upomínkované břity? S dosud zaslaným zbožím jsem spokojená, ale rozhodně nemohu být spokojena s postupem firmy, když mě opakovaně upomínkuje za nedodané zboží. Doporučuji firmě udělat si pořádek v zásobách a účetnictví. Tobiášová Daniela, Horní Sytová 63, 512 41 Víchová nad Jizerou.
viz popis stížnosti
Vypovídám veškeré smluvní dohody s firmou (číslo předplatného 821582). Požaduji zrušit všechny zaslané upomínky.
|
Tweet |
Společnost Westerfield Int. AG od srpna 2017 využívá pro prodej rovněž společnost Mylando AG, CH-130.3.016.592-8, se sídlem Staldenbachstrasse 30, 8808 Pfäffikon SZ, Švýcarsko. Společnost Mylando AG sice uvádí následující adresu: Mylando AG, PO Box 66, 1620 AB Hoorn, Nizozemsko, ovšem požadavek po spotřebitelích, aby doručovali do ciziny, je nepřiměřený. Odstoupení od smlouvy (popřípadě výpověď smlouvy) může spotřebitel zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Mylando AG / Westerfield Int. AG., P.O.Box 18, Praha 2, 120 00.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Není-li již možné od smlouvy odstoupit, je nutné smlouvu vypovědět. Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou na výše uvedené adrese a smlouvu vypovědět.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.