Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#48752Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před 4 lety

Miroslav Zelenka

Znění stížnosti

Protože jsem byl naštván, tak jsem stížnost poslal na ČOI, klidně Vám ji pošlu v kopii, ať víte co jsem napsal, ale nemáte kde přidat přílohu.
Ještě od 23.01.2021 Viralio s.r.o. neexistuje, je přejmenována na: NANOLION MASK s.r.o.
Dne 13.02.2021 jsem si na e-shopu Ochrannerousky.cz, jsem si
objednali a zaplatil prevodem 2149,- Kc, bohužel, po predchozí dobré
zkušenosti s dodáním predchozích objednávek a platbe až pri prevzetí
zboží Dne 15.02.2021 mi prišlo potvrzení objednávky do mailu s tím, že
platba byla prijata a o chvíli pozdeji, že ji vyrizují v obchode, a od té
doby nic, ohledne objednávky, jen faktura, de facto potvrzení, že peníze
prijaly. Termín dodání byl do 17.2. 2021. Dne 19.02.2021 jsem se
pokusil dovolat na jejich telefonní císlo uvedené na fakture,
bezuspešne, plechová sekretárka, plná. Zvolil jsem variantu poslat jim
mail, poslal jsem dotaz k tomu mailu s potvrzením, že "vyrizuje v
obchode", jejich odpoved byla, že "velice se omlouváme, z kapacitních
duvodu, objednávka bude expresne vyrízena a predána dopravci".
tento dotaz jsem posílal kolem 5,20 hod. Byl bez reakce, takže jsem
poslal v asi 9 stejného dne druhý, samostatný jejich reakce na oba maily
byla až 21.02.2021 a první odpoved byla úplne stejná, protože to mel
být dárek bráchovi, tak jsem krapet rozcílil a poslal jim odpoved, jejich
další odpoved byla, "cekají na dezinfekci", která jim dojde v pondelí,
nebo úterý tento týden a budou ji distribuovat. Tak jsem koukl na jejich
web a tu stejnou dezinfekci, kterou jsem si objednal meli "skladem". De
facto mi lhali, takže jsem jim znovu odpovedel na to, že "nemají
dezinfekci" a jejich reakce na muj poslední mail byla nulová. Tímto Vám
podávám podnet k prošetrení celé veci, koukal jsem dnes na reakce na
tento e-shop a vetšina reakcí je, že od února nejak neplní dodávky
predem placené... Pokud potrebujete ješte nejaké info z mé strany,
dávám Vám tímto souhlas s použitím svého e-mailu, prípadne telefonu,
správne pouze pres datovou schránku, tu el. komunikaci s nimi, Vám
mohu preposlat na nejaký Váš mail, jinak v príloze v PDF. S pozdravem
Zelenka Miroslav


Produkt

Roušky a dezinfekce


Požadované řešení

Požaduji, aby přestali posílat výmluvy, ale buď poslali zaplacené zboží s adekvátní slevou, nebo vrátili peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 07:16, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 22:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.