Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22. 2. 2021 jsem od Vaší společnosti obdržela e-mail, že jsem mi základě objednávky č. 2102624950 zasíláte balíček s produktem VitaSolaris - roční zásoba.
Žádnou takovou objednávku jsem neučinila. Zřejmě se jedná o podvodné jednání třetí osoby.
Žádám o zrušení této objednávky.
Zároveň Vás žádám o vymazání veškerých mých osobních údajů z Vaší databáze.
S pozdravem
Pavla Panská
E-mail od objednavka@naturamed.cz ze dne 22. 2. 2021 - produkt VitaSolaris - roční zásoba
1) Zrušení objednávky.
2) Smazání veškerých mých osobních údaje z databáze společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o
3) Informace o tom, jak naložit s nevyžádanou zásilku, dorazí-li do mé poštovní schránky.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní Panská,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že naše společnost obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zaslanou prostřednictvím našich webových stránek dne 22.2.2021. Bohužel, zásilka již byla vyexpedována s termínem doručení okolo 26.2.2021. V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednání třetí osobou není přípustné. Na základě Vašeho prohlášení, že jste produkt neobjednala Vy osobně byl zákaznický účet zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobry den,
dekuji za kladne vyrizeni.
Pavla Panska
Vážená paní Panská,
nemáte-li další dotazy nebo požadavky, požádáme Vás o uzavření stížnosti.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: