Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, chtěl bych podat podnět k prošetření pravděpodobně
podvodného jednání eshopu www.ochrannerousky.cz, u kterého jsem
objednal a zaplatil platební kartou objednávku, která mi nebyla
doručena a po opakovaných urgencích na kontaktní email
info@ochrannerousky.cz, mi nebyla napsaná žádná odpověd'. Telefonní
číslo je nedostupné, adresa sídla společnosti je v Rybné ulici, v domě,
kde je cca 700 dalších firem. Bohužel až po této zkušenosti jsme začal
na internetu hledat recenze a našel jsme na zbozi.cz toto:
https://www.zbozi.cz/obchod/144329/ Kde je spousty podvedených
klientů tohoto eshopu.
informace o eshopu a ičo firmy dle faktury:
Dodavatel:
Viralio s.r.o.
Rybná 716/24
11000 Praha
IČ: 05340721
DIČ: CZ05340721
Spisová značka: C 262173 - Městský soud v Praze
Telefon: +420702066608
E-mail: info@ochrannerousky.cz
https://www.ochrannerousky.cz
Dodavatel: Viralio s.r.o. Rybná 716/24 11000 Praha IČ: 05340721 DIČ: CZ05340721 Spisová značka: C 262173 - Městský soud v Praze Telefon: +420702066608 E-mail: info@ochrannerousky.cz https://www.ochrannerousky.cz
Zamezit dalšímu podvodnému prodeji - poškozování dalších spotřebitelů.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.