Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4876Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2014, před 10 lety

Josef Pírek

Znění stížnosti

Dne 9.11. 2012 jsem zakoupil u společnosti CZC.CZ notebook Toshiba (faktura číslo 1012218726). Zhruba od července tohoto roku začal problém s kapacitou akumulátoru. Po nabití nebylo na notebooku možné pracovat obvyklých 5 hodin, ale postupně kapacita akumulátoru klesala (3, poté 2 hodiny výkonu), až došlo k tomu, že byla kapacita výkonu nulová. Počítač bylo nutné mít stále připojen do elektrické sítě.
Z tohoto důvodu jsem 20. 10. tohoto roku (stále v záruční době 24 měsíců) tuto závadu reklamoval (číslo reklamace RE 14046467)u pobočky společnosti CZC.CZ v Praze 4, Hviezdoslavova 666, která ji zaslala na servisní oddělení firmy Toshiba.
Minulý týden jsem obdržel emailem od CZC.CZ informaci o tom, že sice uznávají 2 letou záruku na notebook, avšak baterie/akumulátor je specifickým materiálem, na který se tato záruka nevztahuje, protože u tohoto materiálu se musí mluvit o životnosti ne o záruce(nabíjecí cykly, četnost používání a pod). Tato životnost je stanovena na 6 měsíců, proto není možné moji reklamaci akceptovat. Byla mě nabídnuta výměna za novou baterii za 1 399 Kč. Toto jsem neakceptoval. Sdělil jsem, že se takto nemohou vymlouvat a že budu trvat na dodržení smluvních podmínek (cestou ČOI, soudu a pod). V pondělí si mám tento přístroj vyzvednout, jinak, po vypršení 15 denní lhůty mě budou účtovány poplatky za "skladné".


Produkt

Jedná se o notebook TOSHIBA Satellite C855-1Q 15,6" /B830/4GB/500GB/AMD/W8 9C248688R, Part number PSCBYE-00H005CZ, Kód 117521


Požadované řešení

Uvítal bych seriózní přístup řešení v souladu s obchodními podmínkami mezi prodejcem a zákazníkem, ne laciné vymlouvání na nějakou životnost jednotlivých součástí výrobku. Výsledkem by měla být výměna vadného akumulátoru za nový.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2014 17:02, před 10 lety

Záruka 24 měsíců se vztahuje na celý výrobek. Běžné snížení kapacity baterie se považuje za běžné opotřebení. Normy ČSN EN 61951-1 a ČSN EN 61951-2 se zabývají poklesem životnosti baterie. Po 24 měšících by měla mít baterie cca 50% z původní hodnoty. Pokud prodávající reklamaci neuzná, může se Spotřebitel obrátit na soudního znalce, který vadu posoudí z odborného hlediska. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2014 14:11, před 10 lety

Dobrý den pane Pírku,

kapacita baterie opravdu klesá s použitím, stejně jako u telefonů. Proto se dává životnost 6 měsíční. Záruka na baterii je 24 měsíců, pouze v případě, kdy z ničeho nic je baterie nefunkční a píše pořád 0% kapacitu. Tento pokles kapacity baterie je po 2 letech používání zcela normální.

Stanovisko CZC zůstává stejné, jako máte v reklamace.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 18:01, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.