Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2020 jsem si objednala u této firmy zboží a obratem jsem zboží vrátila, protože neodpovídalo reklamovaným parametrům.Od 10.12.si se mnou dopisují a tvrdí, že peníze buď už odeslali, nebo potřebují správný IBAN. Stále dokolečka.
stolní klávesy- daly se smotat
Chci vrátit peníze na účet, tak jak mi od 10.12.2020 slibují.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.