Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zakoupila jsem od paní zboží a paní balík zaslala přes zasilkovnu, jenomže ty balík při přepravě rozbily a nakonec neuznaly reklamaci, což je podle mě vrchol a máme nárok na proplacení a proto se obracím na Vás. Celkově to vyřizování reklamace u zasilkovny je celé zvláštní, předpokládala bych,že když zboží dorazilo rozbité mě tak podám reklamaci já, ale bohužel, na pobočce nám bylo řečeno, že nic takového tam nelze, že lze akorát balík nepřevzít (což jsme samozřejmě udělaly) a poslat ho zpět(což jsme učinily hned 11.prosince) a dále jsem uz o tom nic nevěděla až mi paní nedávno napsala, že ji reklamaci zamítly a peníze nevrátily. Takže já jsem bez peněz a i bez balíku. Navíc přece balík by měl být pojištěný tak nerozumím tomu jak je to možné.
Jejich odůvodnění, že zásilka je nehomogenní a nadrozmerna a proto je vyloučena z přepravy a píšou že by měla být zasilka vhodně zabalena což byla samozřejmě, ale máme i vyfoceno ten balík, kde je jasně vidět, že někomu spadl. A nerozumím tomu proč tedy balík od paní převzaly a poslaly a ještě rozbily, když je podle nich nehomogenni a nadrozmerny? To je přece jejich povinost to zkontrolovat a případně nepřevzít, když to podle nich nesplňuje jejich podmínky a ne abych na to doplatila já.
Děkuji Nováková
Pozadujeme vratit peníze za zboží, ktere nám rozbily
|
Tweet |
Pokud smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a bezvadné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště toho, komu má být zásilka doručena. Prodávající (tj. odesílatel zásilky) je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud stěžovatelce nebylo zasláno zboží, resp. ho vrátila odesílateli z důvodu poškození, má nárok požadovat po odesílateli peněžní prostředky, které mu za věc původně uhradila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.