Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Již 3 týdny řeším s o2 problém s přístupem na můj účet ID, který potřebuji k zprovoznění 2. TV na bezdrátový přístup. Při pokusu o připojení k tomuto účtu píše systém hlášku že s touto uvedenou adresou není spřažen žádný účet ID, což je blbost, protože díky funkci tohoto ID účtu byla již dříve rozchozena 2. TV. Nejprve byl využit chat, potom 5 x návštěva prodejny, vždy neúspěšně a 3x volání na technickou podporu. Při druhém telefonátu jsem pouze docílil, že pracovnice popsala a odeslala na odd. ICT můj problém s tím, že se mi někdo ozve. No doposud nikdo z o2 neměl potřebu se mi ozvat. Televizi řádně platím a přitom jí nemohu užívat. Když už pracovníci na telefonu nevědí kudy kam, řeknou, že Vás přepojí na někoho jiného a vždycky skončíte v hlavním MENU a můžete začínat znovu, prostě začarovaný kruh, který nikam nevede a končí tam, kde jste začali.
Je to velmi neprofesionální chování společnosti o2.
S pozdravem
Miroslav Herclík
Resetovat můj účet ID v databázi uživatelů o2 a spřahnou ho a e-mailovou adresou mirah@volny.cz. Následně na zmíněnou adresu zaslat string pro zadání hesla.
|
Tweet |
Pokud byla zmíněná služba poskytnuta za úplatu a spotřebitel ji nemohl využívat (nikoliv svoji vinou), mohl by reklamovat vyúčtování, pokud je v tomto vyúčtování neposkytnutá služba také zahrnuta.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
pokud máte potíže s přihlášením k O2 TV s daným emailem, který je propojen s Moje O2. Máte také komplikace s přihlášením do Moje O2 se stejnými údaji? Máte potíže i ve chvíli, kdy provedete změnu hesla v Moje O2 a následně se přihlásíte v O2 TV? Změnu hesla stačí provést zde https://bit.ly/3rHp6p4.
Pokud byste měl stále potíže, napište nám prosím přímo na info@o2guru.cz s odkazem na tento dTest a podíváme se na to blíže. Potřebovali bychom doplnit i to, přes jaké zařízení se snažíte O2 TV na druhé televizi zprovoznit (Set top box nebo Smart TV Samsung).
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech republic a.s.
Dobrý den.
Chtěl bych Vám všem moc poděkovat, protože díky Vám se konečně moloch zvaný o2 rozhýbal a za několik dnů mi v poště přistál e-mail s odkazem k aktivaci mého zřejmě nově vytvořeného ID účtu. Škoda, že to nešlo hned. Je vidět, že tam platí dvojnásob, že pravá vůbec neví, co dělá levá a člověk si tam připadá jako v té pohádce o kohoutkovi a slepičce. V tuto chvíli již služby fungují, jak mají a jak jsem napsal výše, je jen velká škoda, že to nešlo hned a musel jsem se z toho nejdříve skoro zbláznit. Ještě jednou velké poděkování d Testu a VašeStížnosti.cz
S pozdravem
MH
Hezký den,
děkujeme za zprávu, jsem ráda, že vám nyní vše funguje.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Na základě výše uvedeného vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.