Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Nenasel jsem jak pridat komentar do sve puvodni stiznosti tak davam novy, a omlouvam se za komplikace predem...
Jedna se me o to ze jsem dostal kontakt od jedne osoby (annonymni)
kde jsem dostal osobni telefoni cislo na Pana Lumira Senkyra.
Po delsim psani s Panem Senkyrem me bylo od nej receno ze musim jit prez slevomat kvuli vracenim penez atd.... nezvedal me telefony ale odepisoval, po asi 14dnech kde jsem mu nepsal nevolal protoze jsem byl mimo CR tak jsem mu znovu napsal jak to vypada stim aby me navratil penize a on me nato odpovedel " Dobry den, o co jde? Hezky den " takze jsem si snim zacal dopisovat protoze telefon me nebral... rikal ze mu slevomat dluz nejakych 380tis a tak.... tak jsem rekl dobre budu kontaktovat slevomat coz jsem tak udelal.
To je zatim vse co mam a Pane Senkyr si zrusil facebook takze tam neni zadny kontakt a dokonce si dal moje cislo na blokaci takze se mu nemuzu dovolat.
Takze timto bych rad vyzval lidi abychom se nejakym zpusobem spojily a dali toto na policii.
Muj email: ausdemis@gmail.com
=============================================================
=============================================================
Zprava z minule stiznosti:
Poslal jsem sluchatka na druhou reklamaci odeslano: 29.4.2014.
Po tydnu jsem napsal panovi jak dlouho u nej trva reklamace a odpovedel me 30dnu....
Takze od 5.5.2014 jsem od nej nedostal odpoved a ted jsem se vratil po dovolene a zjistim ze mobil ma vypnuty .....
Kdyby jste nekdo mel nejaky info onem nebo nejaky novinky prosim piste mi na email: ausdemis@gmail.com
Dekuji a good luck..... :)
P.S: jedno sluchatko prestalo hrat.....
===========================================================
Sluchatka
Resit bych to chtel tak aby me byli penize navraceni zpet na ucet!!!
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peníze ve stanovené lhůtě. Nestane-li se tak, prodávající se ocitá v prodlení. Spotřebitel by měl mít doklady prokazující odstoupení a hlavně potvrzení o tom, že odstoupení došlo do sféry prodávajícího. Pokud subjekt již nekomunikuje, je žádoucí písemná korespondece - doporučeně s dodejkou (na adresu uvedenou v živnostenkém rejstříku).
Pokud tedy spotřebitel může prokázat odstoupení, bylo by nyní vhodné zaslat subjektu tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Nesplní-li subjekt svůj závezek ani ve lhůtě uvedené v předžalobní výzvě(min. 7 dnů), lze podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Jedná se o zjednosdušené řízení, kdy soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů. Z tohoto důvodu je důležité, aby byl spotřebitel schopný prokázat, že reklamaci řádně uplatnil (včetně data) a po nesplnění lhůty pro její vyřízení odstoupil od kupní smlouvy.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.