Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poněkolika týdnech čekání mi dorazila od společnosti Airydress zásilka se zbožím které jsem si přes e-shop objednala. Již jsem se na vás obracela s tím, že doba dodání je dlouhá. zaplatila jsem přes účet požadovanou částku, ale zboží, specielně kabát, je naprostý " kus hadru". emailem jsem kontaktovala servis@airydress.com, ale zptáva je jako nedoručitelná. Tato společnost je opravdu něco hrozného. Ráda bych kabát vrátila zpět a obdržela své peníze. Ale nevím si nyní rady na jakou adresu.
Děkuji za pomoc Marečková Markéta, Karlovy Vary
koupě kabátu Airydress
docílit vrácení kabátu - zboží a vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího a vrátit prodávajícímu zboží. V návaznosti na to, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud již uplynulo 14 dnů od převzetí zboží a nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě může spotřebitelka využít práva z vadného plnění a požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Nepodařilo se nám dohledat provozovatele webových stránek, tudíž nejsme schopnosti spotřebitelce sdělit sídlo společnosti. V případě, že chce spotřebitelka odstoupit od smlouvy, sdělí tuto skutečnost podnikateli a ten je povinen jí sdělit adresu, na kterou má zboží odeslat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.