Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48773Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2021, před 4 lety

Marketa Mareckova

Znění stížnosti

Poněkolika týdnech čekání mi dorazila od společnosti Airydress zásilka se zbožím které jsem si přes e-shop objednala. Již jsem se na vás obracela s tím, že doba dodání je dlouhá. zaplatila jsem přes účet požadovanou částku, ale zboží, specielně kabát, je naprostý " kus hadru". emailem jsem kontaktovala servis@airydress.com, ale zptáva je jako nedoručitelná. Tato společnost je opravdu něco hrozného. Ráda bych kabát vrátila zpět a obdržela své peníze. Ale nevím si nyní rady na jakou adresu.

Děkuji za pomoc Marečková Markéta, Karlovy Vary


Produkt

koupě kabátu Airydress


Požadované řešení

docílit vrácení kabátu - zboží a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 13:53, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího a vrátit prodávajícímu zboží. V návaznosti na to, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud již uplynulo 14 dnů od převzetí zboží a nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. V takovém případě může spotřebitelka využít práva z vadného plnění a požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Nepodařilo se nám dohledat provozovatele webových stránek, tudíž nejsme schopnosti spotřebitelce sdělit sídlo společnosti. V případě, že chce spotřebitelka odstoupit od smlouvy, sdělí tuto skutečnost podnikateli a ten je povinen jí sdělit adresu, na kterou má zboží odeslat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 16:45, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.