Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží vráceno, přijato 11.1.2021. Do dnešního dne nemám peníze na účtu a na zákaznické podpoře tvrdí, že žádný email ani vrácené zboží neobdrželi. Od pošty potvrzení mám. Bylo zasláno v dalším emailu. Doufám, že se vše vyřeší k oboustranné spokojenosti.
Požaduji vrácení peněz na účet za zboží co jsem vrátila a bylo řádně převzato!
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.