Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,objednala jsem po odvysílání v televizních medií. Vitamíny za poštovné a bez závazků.
Po zaplaceni poštovného,mi přišlo emailem,že platba v pořádku,ale další produkt najdu ve schránce. Po zrušení veškerých produktů mi chtějí doúčtovat a doplatit rozdílnou částku.Nebyla jsem srozumněna s částkou.Tu mi pošlou k proplacení dodatečně.
Jejich chování a jednání není férové.
Doležalová
Vitamín D3 na celý rok.
Budu požadovat veškeré náklady spojené z vrácení zboží.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné podle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu. Podle § 1832 je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dnů od odstoupení) všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Doležalová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že pokud jste si objednala pouze Vitamín D3 VitaSolaris zdarma, pouze za poštovné a balné ve výši 49,- Kč a produkt jste v pořádku obdržela a uhradila, pak zcela nerozumíme Vašemu prohlášení o zaslaném emailu s informací o "doúčtování a doplacení rozdílné částky". Požádáme Vás o zaslání Vámi zmíněného emailu, abychom ho mohli prověřit, jelikož naše společnost takovéto emaily nezasílá. Dále, abychom mohli zkontrolovat a prověřit Vaši objednávku, požádáme Vás o zaslání doplňujících údajů, jako je Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol na složence) nebo adresa, na kterou jste produkt objednala, jelikož podle Vámi zaslaných údajů Vás v systému nebylo možné jednoznačně identifikovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.