Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl jsem klepani do volantu, sel sem za nima a ti se na to podivali=prej mam ohnuty disk tri krat ptal se jesli nenii guma vhae,ne je to diskem, konec koncu kupil sem i novy gumy. Podruhe remen na posilovac,alternator vypadal spatne oni prej to je rozvodovy a vydyrž as 120000km..remen prasknul mne vczyne zaplatil trikrat dras,potreti potreboval vymenu poloosi zekli mi ze renovaci poloosistoi7000kr nova 13000kr bez prace,koupil novou kvalitnou za 6500kr.prosim vas dejte na ten servis pozor....
Auto DENNY,SPOL sro
prace byla udelana na cerno nemam doklad.to e muj pribeh a sklamani panove dejte nato pozor...
|
Tweet |
Zhotovitel odpovídá za vady, které má provedená oprava při převzetí věci objednatelem, byť se projeví až později. Taktéž odpovídá za vady věcí a dílů, které pro opravu opatřil a použil, má ohledně nich postavení prodávajícího. Je-li tedy ve voze měněna součástka, odpovídá zhotovitel za vady této součástky při převzetí, ale i za vady, které se vyskytnou během zákonné 24měsíční doby.
Na žádost spotřebitele je podnikatel povinen vydat spotřebiteli doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby.
K uplatnění není potřeba originál dokladu o koupi nebo o poskytnutí služby, spotřebiteli postačí, pokud prokáže, že práce byly vykonány konkrétním subjektem.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.