Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48781Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2021, před 4 lety

Lucie Littová

Znění stížnosti

Dobrý den,
12.2.2020 jsem u vás učinila objednávku na vitamin D zdarma.

Po přečtení recenzí Vas touto cestou žádám o odstoupení ze sjednané smlouvy a o odstranění mých osobních údajů z vaší databáze.
Nerada bych od vás dostávala nevyžádané zboží či reklamní letáky. Dnes mi byla doručena pošta s naprosto jiným produktem než jsem si objednala. Produkt jsem již otevřela a nemám k němu původní obal. Protože mě v žádném případě nenapadlo, že se jedná o produkt, který bych si sama objednala. Považovala jsem ho tedy za dárek !
Děkuji za kladné vyřízení mého pozadavku.


Produkt

Vitamin D za poštovné 49,-


Požadované řešení

Poslaný produkt by mi měla firma ponechat jako dárek za újmu a řešení těchto nesmyslných komplikací a nedoručení mého původního produktu.
Firma by měla smazat veškeré moje údaje a již mi nic neposílat!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 15:29, před 4 lety

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelem zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2021 14:04, před 4 lety

Vážená paní Littová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris a hned poté objednávku ročního balení produktu OmegaMarine Forte+, na jejímž základě pak byl Vitamín D3 VitaSolaris zcela zdarma. Obě tyto objednávky jsme od Vás obdrželi dne 8.2.2021 (po kontrole a prověření digitální stopy).
Velice se omlouváme za zaslání chybného balení, které neobsahovalo také Vámi objednaný produkt Vitamín D3 VitaSolaris. V této nelehké době a s úbytkem zaměstnanců v oddělení balení, pravděpodobně došlo k chybnému zabalení zásilky zaměstnancem, který u nás pracuje jako brigádník. V příloze Vám zasílám tzv. odpovědní předtisk pro bezplatné vrácení zásilky na naší adresu. Stačí ho nalepit na zásilku a nebudete hradit poštovné, které kompletně uhradíme my. Jako omluvu bychom Vám rádi zaslali roční balení Vitamínu D3 VitaSolaris zcela zdarma. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 12:18, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2021 17:22, před 4 lety


Lucie Littová

Balík se špatně zaslanou zásilkou mně ..jsem již dávno poslala zpět na adresu NaturaMedu. Bohužel jsem se nedočkala žádné odpovědi, zda jsou mé údaje tímto zcela vymazány a do firmy se nedá dovolat. Očekávám nadále nejméně e-mail o stavu mých údajů. Navíc jsem firmě ze strachu z dalších upomínek zaslala jednu měsíční platbu ve výši 199Kč. Takže nadále čekám na vyjádření nejlépe formou prokazatelného e-mailu. A chtěla bych poděkovat D testu, že tuto záležitost řeší !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 17:35, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme zpět na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2021 13:20, před 4 lety

Vážená paní Littová,

dovolte mi Vás informovat, že Vámi vrácená zásilka byla dne 9.4.2021 doručena zpět do našeho skladu a související pohledávka byla stornována. Tímto vznikl přeplatek ve výši 199,- Kč, který poukážeme zpět na Váš bankovní účet. Jak jsme Vás informovali již minule, zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Podrobné informace Vám zasíláme také na Vaši emailovou adresu.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:22, před 4 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 17:29, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.