Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes jsem neuváženě objednala po telefonu Vitamín D3 VitaSolaris 360tbl. zdarma pouze s poštovným 49kč.Chtěla bych tuto objednávku stornovat a zrušit jakékoliv obchodni vztahy a vyřazeni svých osobních údajů.Děkuji za vyřízení.Vastlová
Vitamín D3
Prosím zrušit objednávku a zrušení jakýchkoliv obchodních vztahů a vyřazeních svých osobních údajů
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva a od smlouvy odstoupila ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebitelce také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelkou zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitelka povinna na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitelka vzala zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitelka možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Vastlová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že na základě Vašich informací jsme žádnou objednávku vedenou na Vaše jméno nedohledali. Nedisponujeme tudíž žádnými Vašimi osobními údaji.
Hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.