Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Bez objasnenia mi boli zmazane inzeraty a zablokovane cislo , to ze som si zaplatil kategoriu sluzby a mal topovane inzeraty to mi az tak nevadi. Vadi mi to ze mam bez objasnenia zablokovane cislo. Na podpora@bazos.sk som pisal asi 5 krat no dockal som sa odpovede z ktorej som sa nic nedozvedel.
Pozadujem len to aby sa mi odbookovali moje tel cislo
|
Tweet |
Dle bodu č. 4 obchodních podmínek, si "prevádzkovateľ vyhradzuje právo vykonať nevyhnutné zmeny v inzeráte, prípadne inzerát vôbec nezverejniť, prípadne inzerát odstrániť, ak bude v rozpore s platnými zákonmi Slovenskej republiky, podmienkami Bazos.sk alebo dobrými mravmi."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.