Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.03.2021 naštivil Váš pracovnik (jméno odmitl sdělit) naš rodini dům v ul Husova 460 Louny ,choval se velmi nevhodně nereagoval na podnět že se pohybuje na soukromnem pozemku a že by bylo vhodné se predstavit a důvod jeho náštěvy pri ho to nezajímá ,domahal se vstupu do bytu ,kde v te době nebyla dospěla osoba (pouze 10ti lete )ditě a na moje upozorněni reagoval že je to jeho práce a nic ho nezajíma a to nejhlavnějsi ..celou tu dobu se pohyboval na soukromnem pozemku v době nouzového stavu a v době kdy jsou nařízené FFP 2 bez ochrany dychacich cest...vykazal jsem ho z prostoru. Nevhodné jednani tohoto uvedeneho pracovnika(zjistit jméno nebude pro vas problem) neni nahodilé ale opakující. Omlouvam se za toto hodnocení jednoho pracovnika ale opravdu jeho jednani bylo na nahlášeni pro porušováni nouzového stavu(neexistujici ochrana úst),ale nechtěl jsem to dál hrotit. Děkuji za pochopení.
Vyřešit
|
Tweet |
Společnost RWE Zákaznické služby, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:
- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně
S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít.