Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamuji a žádám o vrácení zaplacené částky 358,- Kč za :
Back corrector - narovnávač zad, který nebyl dodán kompletní, chybí obepínací pás kolem hrudi.
Dodáno bylo 25.2.2021 kurýrem CZ - DPD-1385, Variabilní symbol 1102240042.
Částku 358,- Kč mi ihned odešlete na můj účet ..... .
Vaši chybnou dodávku vám zašlu zpět, náklady na odeslání žádám také uhradit.
Navíc jste mi tuto chybnou zásilku doručovali s částkou k úhradě kartou ve výši 35.800,- Kč a kurýrem dne 22.2.2021, to jsem odmítl přijmout a uhradit. DPD vám zásilku vrátilo. Pak jste odeslali znovu se správnou částkou, ale nekompletní.
Odkaz na vaše stránky:
https://www.slevolovec.cz/…zad
S pozdravem
Milan Vybíhal
Back corrector - narovnávač zad
Vraťte mi peníze
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (věc nebyla dodána kompletní), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání chybějící části věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady patří i poštovné (k zaslání reklamovaného zboží prodejci).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.