Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#48811Stížnost na pobočku P-10 Eden

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2021, před 4 lety

Jan Badida

Znění stížnosti

Pán na pobočce mi zdelil že se smlouva automaticky prodlužuje což není pravda na můj nový požadavek na navázání pokračování smlouvy od data zúčtování souhlasil ale požadavek byl vyřízení až o 14dni později což vedlo o navýšení poplatku a aby toho nebylo málo tak moji návštěvu zapiral a operoval furt s datem ne podání ale až vyřízení požadavků ve finále se cena navýšila není to poprvé na této pobočce.


Požadované řešení

Nelhat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 10:06, před 4 lety

Pokud spotřebiteli nebyly poskytnuty služby v rozsahu a v kvalitě, ve které se na tom strany shodly [slib zaměstnance je přitom pro společnost zavazující dle § 430 odst. 1 a § 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku], a vinou toho mu vznikly dodatečné náklady, může spotřebitel vyúčtování služeb reklamovat.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, doporučujeme využít primárně výše uvedený postup, nicméně lze zvážit i vymáhání nároku na náhradu škody dle § 2950 občanského zákoníku, neboť rozdíl ve vyúčtování vznikl na základě nesprávné informace zaměstnance společnosti. Podmínkou tohoto postupu je, že spotřebitel uplatnil tento nárok nejprve skrze reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2021 07:54, před 4 lety

Dobrý den, Badido, mrzí mě, pokud došlo ke komplikacím. Jsem si vědoma skutečnosti, že práce našich operátorů musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky




Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2021 10:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.