Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 17.2.2021 jsem si objednal u vás D3 vitamín na celý rok(číslo objednávky
2102565042). Objednávka byla unáhlená a i na základě z internetu získaných informací, jsem se rozhodl zrušit jakýkoliv obchodní vztah s Vaší firmou.
Nepřeji si mít u Vás věrnostní program, dostávat nevyžádané zboží ani marketingové emaily.
Zároveň žádám vymazat veškeré mé osobní údaje z Vaší databáze.
Doručenou zásilku č.3372226 s obsahem "Vitamín D3 360 VitaSolaris" jsem obdržel 23.2.2021. Platbu za dodávku ve výši 49,-Kč uhradím v termínu.
Děkuji za kladné a rychlé vyřízení mé žádosti.
vitamín D3 Vitasolaris
zrušení jakýchkoliv obchodních vztahů a vyřazeních mých osobních údajů
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Sinkoviči,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že objednávkou produktu Vitamín D3 VitaSolaris jste nevstoupil do žádného programu pravidelného zasílání. Objednávka tohoto ročního balení byla jednorázová. Úhrada ve výši 49,- Kč byla v pořádku připsána na náš bankovní účet a jiné produkty Vám bez Vaší objednávky zasílány nebudou. Na závěr bychom Vás rádi informovali, že Váš zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: