Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.2.2021 mi bylo z pošty Moravský Písek odesláno doporučené psaní, přičemž dne 25.02.2021 bylo odesílateli vráceno jako nedoručené. Důvodem bylo (jak je napsáno na vráceném psaní – viz. foto), že se nevlezlo do schránky. Žádnou výzvu k vyzvednutí jsem ve schránce nenašla, doporučené psaní na poště uloženo nebylo.
Dnes, tj. 26.02.2021, jsem hovořila kolem 14:30 s vedoucí doručovatelů na České poště, ul. Bří Lužů v Uherském Brodě, kdy mi bylo řečeno, že dle sytému České pošty je doporučené psaní na cestě do Uherského Brodu. Ukazovala jsem i fotky, kdy je už dávno vráceno odesílateli, vedoucí stále opakovala to samé.
Z mé strany přišlo opětovné velké zklamání, že nedodržujete popis služeb, které garantujete. Člověk si platí službu, kterou nedostane. Ode dneška nic přes Českou poštu nepůjde a využiju službu Zásilkovny, se kterou jsem maximálně spokojená.
doporučené psaní
Omluva pošty, vrácení poštovného
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.